Maletes viatgeres

Què és una maleta viatgera?

És una maleta farcida de llibres molt interessants que va donant voltes per les cases de tots els nens i nenes de totes les escoles. Quan la maleta dóna més voltes, més contenta està, doncs tot el que hi ha en el seu interior ho han pogut compartir més famílies. L'any passat vam ser més de 1500 maletaires a tot Infantil!!!

Vols veure les maletes de cada curs què hem preparat aquest any?

Maletes viatgeres d'infantil

Què hi ha dins La maleta:
  • 7 contes: un per a cada dia de la setmana.
  • 1 llibreta perquè la família o el nen/a hi escrigui, dibuixi o expliqui allò que més li ha agradat de la maleta viatgera.
  • Unes petites recomanacions per les famílies.
  • 1 llistat amb els llibres que conté la maleta.

Com podran obtenir els nens i nenes aquesta maleta?

A cada classe hi haurà una maleta i cada dilluns el o la mestra deixarà la maleta a un nen/a que la tindrà durant tota la setmana. El dilluns següent al matí la maleta haurà de tornar a la classe per poder anar a una altra casa.

Com farem el seguiment de La maleta?

El dilluns al matí, quan el nen o nena que hagi tingut l’experiència durant la setmana amb la maleta haurà d’explicar què ha passat, què ha llegit, quin llibre li ha agradat més amb ell, a la seva família, etcètera. Posarà un gomet a la graella que estarà penjada a la classe a cada llibre per saber quin li ha agradat més i quin no tant.

Temps de préstec i condicions d’ús:

El préstec serà d’una setmana sencera, de dilluns a dilluns.
Les condicions d’utilització són ben senzilles, fer-ne un bon ús i en cas de malmetre algun material haurà d’haver-hi el compromís d’abonar el seu valor per a la seva restitució. Aquest és un material de la Biblioteca de cada escola Pia, i per tant de tots. Si us plau cuideu-lo com si fos vostre.