Exploradors de llibres

Qui són els exploradors de llibres?

Resums 2017-18
Doncs qualsevol que voluntàriament s'apunti a llegir algun dels molts llibres que recomanem a continuació.
Ja fa més de 10 anys que molts nens i nenes de l'Escola Pia de Catalunya s'apunten a llegir els llibres que recomanem. Cada curs, des de 1r de Primària fins a 4t d'ESO, té quatre llibres recomanats perquè qui vulgui els llegeixi. L'any passat vam ser més de 4000 alumnes de Primària de totes les nostres escoles els que van fer d'exploradors!!! A veure si aquest any encara en som més

Graelles 2017-18

Tots aquests llibres han estat escollits pel Grup d'Animació a la Lectura, i tots ells ens han agradat molt. Només et demanem que si llegeixes algun d'aquests llibres ens donis la teva opinió a la graella que trobaràs a la teva classe o la biblioteca de la teva escola, i participis al Concurs Comentaris Exploradors que es troba en una altra pestanya d'aquest bloc.

Recorda que la puntuació va de l'1 fins al 4:

1 - No m'ha agradat.
2 - Regular
3 - M'ha agradat
4 - M'ha agradat molt!

Esperem que t'agradin les propostes!