Exploradors de llibres

Qui són els exploradors de llibres?

Doncs qualsevol que voluntàriament s'apunti a llegir algun dels molts llibres que recomanem a continuació.
Ja fa més de 9 anys que molts nens i nenes de l'Escola Pia de Catalunya s'apunten a llegir els llibres que recomanem. Cada curs, des de 1r de Primària fins a 4t d'ESO, té quatre llibres recomanats perquè qui vulgui els llegeixi.

Per descarregar-vos les graelles i les puntuacions cliqueu a les imatges

Tots aquests llibres han estat escollits pel Grup d'Animació a la Lectura, i tots ells ens han agradat molt. Només et demanem que si llegeixes algun d'aquests llibres ens donis la teva opinió a la graella que trobaràs a la teva classe o la biblioteca de la teva escola, i participis al Concurs Comentaris Exploradors que es troba en una altra pestanya d'aquest bloc.

Recorda que la puntuació va de l'1 fins al 4:
  • 1 - No m'ha agradat.
  • 2 - Regular
  • 3 - M'ha agradat
  • 4 - M'ha agradat molt!
Esperem que t'agradin les propostes!