3 de setembre de 2019

Bon curs 2019-20

El Grup d'Animació a la Lectura us dóna la benvinguda a aquest curs 2019-20 amb moltes ganes i il·lusió.

Com cada any, seguim duent a terme el pla Exploradors de Llibres: l'any passat vam tenir més de 1400 alumnes maletaires a Infantil, i més de 4500 alumnes exploradors a Primària. Ja teniu disponible totes les graelles i resums dels exploradors de llibres. Podeu clicar a: Graelles i resums Exploradors de Llibres per descarregar-vos-les. I des de ja mateix podeu participar al concurs comentari explorador a: Concurs comentaris exploradors (l'any passat vam tenir més de 1800 comentaris!) Teniu totes les instruccions a: com participar?

També seguirem recomanant llibres infantils i juvenils que podeu consultar sempre que volgueu per si heu de fer alguna recomanació literària. L'experiència i la col·laboració de totes les mediatecàries de l'Escola Pia Catalunya ens ajuda a construir aquest fons de recomanacions filtrades per diferents edats que creiem pot ser útil per fomentar la lectura. També seguirem elaborant un llistat de llibres recomanats cada trimestre i seguirem publicant recomanacions poètiques, estrenes de cinema i molts coses més. Us animem a seguir-nos!

Us desitgem un curs ple de bones lectures!