12 de setembre de 2018

Inici d'exploradors de llibres i maletes viatgeres

El Grup d'Animació a la Lectura us dóna la benvinguda a aquest curs 2018-19 amb moltes ganes i il·lusió perquè des de cada escola seguiu participant i contribuint al foment de la lectura lúdica.
Com cada any, seguim duent a terme el pla Exploradors de Llibres: l'any passat vam tenir més de 1400 alumnes maletaires a Infantil, i més de 4500 alumnes exploradors a Primària. I també vam recomanar més de 200 llibres infantils i juvenils.

Ja teniu disponible al nostre bloc totes les graelles i resums. Podeu clicar a: Graelles i resums Exploradors de Llibres per descarregar-vos-les. Des de ja mateix els vostres alumnes poden participar al concurs comentari explorador a: Concurs comentaris exploradors (l'any passat vam tenir més de 1800 comentaris! Teniu totes les instruccions a: com participar?

Seguirem elaborant un llistat de llibres recomanats cada trimestre perquè els pogueu difondre a les vostres escoles; i seguirem publicant recomanacions poètiques, estrenes de cinema i molts coses més al nostre bloc d'El Goig de Llegir. Us animem a seguir-nos!

Si teniu qualsevol dubte o suggeriment no dubteu en escriure a: jordi.pares@escolapia.cat

Que tinguem un molt bon curs ple de lectures precioses!