7 de setembre de 2017

Bon inici de curs

Aquest curs que comença és molt especial per nosaltres: farà 10 anys que vam començar amb els exploradors de llibres i les maletes viatgeres! Seguim aquí, un curs més, intentant encomanar el gust per la lectura a tot el nostre alumnat, a tots els nostres mestres i professors i a tota la comunitat educativa. Sabeu que ens agrada molt llegir, i volem seguir amb vosaltres parlant de llibres i recomanat-vos aquells que ens hagin emocionat. Així que res millor que començar aquest curs amb una bona passejada per La Setmana del Llibre en Català a la plaça de la Catedral de Barcelona: aquest any amb Jaume Cabré i Paul Auster com a principals protagonistes. Del 8 al 17 de setembre teniu l'oportunitat de passejar, fullejar, escoltar, llegir i fins i tot comprar algun llibre dels milers que n'hi hauran. No us perdeu el munt d'activitats familiars que s'organitzen.

I per acabar un tweet que hem rebut: La literatura ha d'encomanar ganes de viure, t'ha d'animar a jugar un paper en el món. Enric Vila (Barcelona, 1972). Doncs això, que tingueu un molt bon inici de curs.