24 de setembre de 2017

Aquesta setmana hem llegit...

Només tres segons. Paola Bombara. Pagès editors.

Després de l'èxit d'El mar i la serp, Paola Bombara torna amb un altre molt bon llibre. Amb la seva prosa directa ens presenta una història d'amistat i amor d'adolescents tractant molt de prop el tema del dol i la mort. Ideal per un club de lectura per reflexionar sobre la pèrdua. A partir de 3r d'ESO.

Quin cap!  Ricard Ruiz Garzón. Pagès editors.

Bona història sobre l'Alzheimer que proposa Pagès editors amb aquesta delicada prosa poètica. Un emotiu relat perquè els més petits coneguin la manera de conviure amb la gent gran. Cicle Inicial.

El primer dia d'una escola. Adam Rex & Christian Robinson. Corimbó.

A diferència de molts altres llibres, aquí és la pròpia escola la protagonista d'aquesta història. Una escola que sent, respira i batega amb els nens i nenes. I sobretot molt contenta perquè és el primer dia i molts nens i nenes venen a veure-la. L'escola és una més per aprendre amb tothom i ens explica en primera persona el seu primer dia. Cicle Inicial.

El gato en la noche. Dahlou Ipcar. Siloria 2017.

Sabeu com hi veuen els gats a la nit? Doncs us sorprendrà si acompanyeu al gat per tota la granja a descobrir tots els racons. Visiteu el galliner, perseguiu ratolins, però sobretot posar-se a la pell d'un gat. Reedició preciosa d'un llibre dels anys 70s amb una il.lustració vintage. Cicle Inicial.