CANTAMAPES. Wu Ming. Sembra 2015
Amb tots aquests viatges ens fan reflexionar sobre el racisme, la destrucció de la natura i les guerres. A partir de 10 anys. (Pilar Jarque) A partir de 10 anys.
Us agrada viatjar? Guido i Adele Cantamapes han viatjat per tot el món recollint totes les seves aventures en un gran llibre de viatges. El bibliotecari de Benibabau és el seu nou veí i ens relatarà totes les aventures que li expliquen els seus nous amics. Entre els seus viatges hi ha la de l'Illa del tresor, on es van quedar molt sorpresos que a la illa d'un pirata no s'utilitzessin els diners, utilitzaven el temps a canvi de serveis. També podreu conèixer l'illa de plàstic i molts altres llocs d'interès. Al final del llibre Guido i Adele ens apunten les coordenades dels llocs que han visitat perquè nosaltres els podem acompanyar virtualment.

De quin color és un petó? Rocío Bonilla. Animallibres 2015
A Minimoni li agrada molt pintar, i ara vol descobrir quin color tenen els petons. Pensa tu de quin color són. Coincidiràs amb ella?
Un llibre per tenir a totes les classes d'Infantil.